12 Ekim 2008 Pazar

Haftalık Planlar

Bu hafta bol koş koşlu bir hafta olacak içine neler sığacak neler:

Öncelikle yarın hastane günleri bitecek ve ev günleri başlayacak. Mutluyuz...

Evin pencereleri takılacak ve yerler monte edilecek ve en sonunda salonun ortasında durup bekleyen kırmızı mutfak montaj edilecek. Ehh sonunda...Vedat'a kırmızı mutfak günlerinde yapacağım yemekleri sıraladım geçen gün inanmaz gözlerle baktı. Ben bile kendime inanamadım ama heves ve umut var.

Hafta içi günü birlik İzmir ve ardından Bursa seferlerim var iş için.

Eğer bilet bulunduysa bir akşama Mamma Mia seyredilecek.

Kolilenme işlemleri başlayacak. Taşınma planları yapılacak.

Evye davlumbaz seçilecek. İkisini aynı cümlede kullanmak bile başarı :):):)

Spora yine yeniden başlanacak. Power plate'e günde 1 saat yürüyüş eklenecek.

Roma tatilinin estirdiği kavak yellerinden kurtulup beynen işe dönüş yapılacak.

Cafe Fernando da okunan Granola yapılack dolaba atılacak sabah kahvaltılarında yenecek.

Bu bir hafta hepsine yetecek mi???

18 yorum:

serrose dedi ki...

Yetsin Insallah :)))))
Kolay gelsin ,iyi yolculuklar ve afiyet olsun :)

♥ Suzi ♥ dedi ki...

Mamma mia filmine bayılmıştım.Umarım bilet bulursun...Granolayı bende mi denesem acaba?...Valla epey bi koşturman varmış,kolay gelsin.

ece arar dedi ki...

yetsin yetsin:)

Rüzgar dedi ki...

Süper bir haftalık plan Zeya'cım. Hepsini bir güzel gerçekleştirirsin sen. Sevgiler :)

Tanya's dedi ki...

Eee yetsin artık..bide bizim yemeği sıkıştırmak işleri güçleştirir değil mi?

haftaya bırakalım onu o zaman..

Kocaman öpüyorum..

figoltx dedi ki...

Bu hafta bu motivasyonla yeter de artar sana :-).

figoltx dedi ki...

Bu hafta bu motivasyonla yeter de artar sana :-).

MAVİANNE dedi ki...

aklına koyarsan tüm bunları hafat yeter merakk etme
ama biraz yorulacaksın

kolay gelsin canım
yeni bir ev yeni bir mutfak süper....

hele de kırmızıysa :)

laleninbahcesi dedi ki...

oh oh kolay gelsin zeya sana inanıyorum hepsini halledersin. Nazlı hergün bir saat yürüyor. Garipde bir güzergahı var, koru burnumuzun dibinde her türlü jimnastik aleti var bi de hoca geliyor her gün, manzara boğaza karşı ama tembellikten gidmiyorum. Keşke yakın olsaydık , hop bidi hop bidi spor yapardık:))

Goksu dedi ki...

Inanilmazsin valla...Senin yazilarini okuyunca benim isyan edesim geliyor.Ne zaman dinlenecek diye...Belki de ben tembelim...offf var ya beni su evdeki beyaz koltuk boyle yapti bence...yatayim, cay iceyim, iki meditasyon sonra sohbet:)

Zamanin yaninda kosmasi dilegimle:)

ebru dedi ki...

Merhaba Zeya, diyet özürlü ben kendim bir türlü yapmayı beceremiyorum ama fikre gelince sonu yok. Granola yapmak istediğini gördüm ve takip etmeyi sevdiğim bir programdan sana sağlıklı bir tarif vermek istedim. http://www.foodnetwork.com/videos/granola-trail-mix/669.html
Home tv izliyor musun bilmiyorum ama Kathleen Daelemans kendi zilyon kilo vermeyi başarmış ve insanlara kilo vermede yardım eden bir program yapan bir şef. Yalnızca videosunu bulabildim umarım beğenirsin. Afiyet olsun

Adsız dedi ki...

Zeyam, süppersin ne diyim. :) Ben inanırım yaparsın sen :))

Ben de mamamia seyretmek istiyorum. Benimde 2 gün sonra ufukta İstanbul var. Belki de karşılaşırız zeyam :)

Öperim yanaklarından.

sevgiler.

mr.paradise dedi ki...

yetsin gayriii :)

velinkam dedi ki...

Ben de yoğun olmak istiyorum artık yaaa ......
Şu İzmir işi daha uzun olacak diye sevinmiştim halbuki :((

Ece dedi ki...

Yarıladın mı işleri ben gelene kadar??
Eminim yenilerini bile eklemişsindir bu enerjiyle.

Kolay gelsin canım.

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Zeya ben okurken yoruldum anacım, ne ettin yetti mi zaman

Cocukla Cocuk dedi ki...

ben de yaparım hep haftalık planlar....ama hep programım bitmeden günlerim biter ikisinin ucunu bir araya getiremem:)))
power plate le ilgili goruslerini ogrenmek istyorum bu arada....sevgiyle kal

online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.